Korporativ hüquq xidmətləri – biznes/şirkət yaradılması – Korporativ strukturlaşdırma – birləşmə/Satınalmalar-Azərbaycanda ləğv
Korporativ hüquq sahəsində xidmətlərimiz şirkətin yaradılması və Azərbaycanda (Bakı) biznesin açılmasına dəstək, korporativ strukturlaşdırma və restrukturizasiya, birləşmə və satınalmalara dəstək və şirkətin ləğvi / iflasına qədər korporativ hüquq sahəsində geniş xidmətlər spektrini əhatə edir. Aşağıda xidmətlərimiz haqqında daha ətraflı məlumat verəcəyik.
Azərbaycanda korporativ və kommersiya hüquqi xidmətləri
Korporativ / kommersiya hüququ sahəsində xidmətlərimiz müxtəlifdir və Azərbaycan qanunvericiliyinə uyğun olaraq müştərilərin ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış ən yaxşı təcrübələrə əsaslanır.
Xidmətlərimiz bizdən tələb olunan korporativ hüququn bütün hüquqi və vergi məsələlərini nəzərə alaraq real təcrübəyə əsaslanır. Xidmətlərimiz hüquqi şəxslərin qeydiyyatı, yenidən qurulması (yenidən qurulması), birləşmə və satınalmalardan tutmuş hüquqi şəxsin müflisləşməsinə və ləğvinə qədər korporativ hüququn bütün aspektlərini əhatə edir.
Təcrübəli korporativ hüquqşünaslar və vergi məsləhətçiləri qrupu biznesin yaradılmasının bütün əsas hüquqi və vergi aspektlərini, hüquqi şəxsin forması (filial, törəmə şirkət, nümayəndəlik) və kommersiya şirkətlərinin növləri (məhdud məsuliyyətli cəmiyyət, Səhmdar Cəmiyyət, tərəfdaşlıq) üzrə məsləhətləri nəzərdən keçirəcəkdir.əsas variantl
Satınalmalar və birləşmələr, kommersiya təşkilatlarında səhmlərin köçürülməsi, şirkətlərin korporativ siyasəti və qaydaları, korporativ yenidənqurma və yenidənqurma, yerli tərəfdaşların iştirakı ilə birgə müəssisələr, qeyri-kommersiya əməliyyatlarının tənzimlənməsi, Müflisləşmə və iflas, ləğv və bazardan çıxma ən çox tələb etdiyimiz xidmətlər arasındadır. Bu və bir çox digər korporativ hüquq məsələləri ilə əlaqəli hər hansı bir suala məmnuniyyətlə cavab verəcəyik
Aşağıda biz Azərbaycanda biznesə başlamaq, əsasən Azərbaycanda şirkətlərin qeydiyyatı ilə bağlı ən çox verilən suallardan biri haqqında ilkin məlumat veririk.
Azərbaycanda biznesin yaradılması və şirkətin qeydiyyatı
Azərbaycanda biznesin açılması
Azərbaycanda hüquqi şəxslərin (şirkətlərin) qeydiyyatı ilə bağlı son qanunvericilik dəyişiklikləri sahibkarlıq mühitini biznesə başlamaq üçün cəlbedici edib. Dünya Bankının "biznesin aparılması" 2018-ci il hesabatına əsasən, Azərbaycan "biznesə başlayan"kateqoriyasına görə dünyanın ən yaxşı 20 ölkəsi sırasına daxil olub. Bu müsbət tendensiya doing Business-in 2019 və 2020 hesabatlarında qorunub saxlanıldı və hətta inkişaf etdirildi. Hazırda Azərbaycanda çevik və müasir tənzimləmə ilə bağlı mövcud biznes imkanları onu xarici biznes və investorlar üçün cəlbedici edir. Bununla birlikdə, bir işə başlayarkən və işləyərkən peşəkar məsləhət olmadan hər hansı bir təsadüfi həll gələcəkdə potensial problemlərə səbəb ola bilər. Beləliklə, sonunda aktivlərə başlamaq və idarə etmək üçün ən yaxşı ticarət korporasiyasının formasını seçmək yeni bir problemə çevrildi və xərclərə qənaət etmək üçün mümkün olan ən yaxşı hüquqi yol məsləhət tələb edir.
Trustlegalcenter, Doing Business Azerbaijan hesabatlarının hazırlanması üçün Dünya Bankının dəvət etdiyi hüquq firmalarından biri kimi, biznesin formalaşması mərhələsində məsləhətləşmə, əsas investisiya, uyğunluq, vergi və hüquqi məsələləri, o cümlədən təşkilati-hüquqi formanın (Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət, Səhmdar Cəmiyyət, filial və ya nümayəndəlik) seçilməsini əhatə edən qeydiyyat öncəsi məsləhətləşmə sahəsində unikal təcrübəyə malikdir., biz hər bir müştərinin ehtiyaclarına ayrıca diqqət yetiririk, biznes planlarını, mənfəət gözləntilərini, şirkətin strukturunu dərindən nəzərə alırıq və vergi optimallaşdırılmış, praktik və eyni zamanda müştərinin biznes ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış şirkət formasını seçmək üçün möhkəm tövsiyə veririk.
Təsis sənədlərinin, şirkət quruluşunun, daxili korporativ siyasət / qaydaların qüvvədə olmasını, qanunvericiliyə və işin və iş sahibinin ən yaxşı maraqlarına uyğun olmasını təmin edirik.
Şirkət müxtəlif ölçülü şirkətlərin, o cümlədən kiçik biznesin, eləcə də müxtəlif sənaye sahələrində orta və iri çoxmillətli şirkətlərin işə salınmasından (qeydiyyatından) ləğv edilməsinə, Azərbaycanda filial və ya törəmə şirkətlərin yaradılmasına, o cümlədən şirkətin Nizamnaməsinin, ümumi şərtlərinin, uyğunluq Məcəlləsinin hazırlanmasında peşəkar yardım göstərilməsinə dair məsləhətlər verir. CLC komandası həm şirkətlərin, həm də onların kreditorlarının maraqlarını müdafiə edərək, Azərbaycanda şirkətlərin ləğvi, iflas və müflisləşmə işləri ilə məşğul olub.
Biz Azərbaycanda müştərinin maraqlarını uzaqdan (məsafədən) və onlayn təqdim etməklə, həmçinin Azərbaycana faktiki səfər zamanı müştərini və ya onun nümayəndəsini müşayiət edib dəstəkləməklə şirkətlərin qeydiyyatına dəstək verə bilərik.
Azərbaycanda şirkətin qeydiyyatı
Müştərilər şirkəti Azərbaycanda ən qısa müddətdə, tam hüquqi dəstəklə, o cümlədən hüquqi ünvan (virtual ofis) xidmətləri, korporativ bank hesabları (onlayn bankçılıq vasitələrindən istifadə etməklə) və Azərbaycanda açılacaq şirkət növünü seçərkən Praktiki məsləhətlərlə qeydiyyatdan keçirmək üçün bizə müraciət edirlər. Azərbaycan qanunlarına görə, demək olar ki, Azərbaycanda şirkət açmaq üçün xarici vətəndaşdan yalnız pasport tələb olunur. CLC biznesin yaradılması, şirkətin Azərbaycanda qeydiyyatı, bank hesablarının açılması üçün şirkətin səhmdarı adından bütün təsis sənədlərini hazırlayacaq.
Şirkətin rəsmi qeydiyyatını başa çatdırmaq üçün aşağıdakı sənədlər və addımlar tələb olunur (Azərbaycanda Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət):
- Ərizə forması-Vergilər Nazirliyi (Hüquqi şəxslərin qeydiyyatı orqanı) tərəfindən verilən forma. Bu sənədlər notarial qaydada təsdiqlənməlidir. Bu forma düzgün səlahiyyətli şəxs tərəfindən tətbiq oluna bilər.
- Təsis sənədləri-şirkətin Nizamnaməsi, səhmdarların MMC yaratmaq və qanuni nümayəndə təyin etmək qərarı.
- Səhmdarlar, təsisçilər – şəxsiyyət vəsiqələri, təsisçilərin pasportları haqqında məlumat. Sahiblər (səhmdarlar) xarici hüquqi şəxslərdirsə, nizamnamə, təsis müqaviləsi və ticarət reyestrindən arayış tələb olunur.
- Səhmdar şirkətin qanuni nümayəndəsi (direktoru) vəzifəsini tutmadığı təqdirdə qanuni nümayəndənin notarial razılığı.
- Dövlət qeydiyyat haqqının və nizamnamə kapitalının ödənilməsini təsdiq edən qəbz – yeni MMC üçün rəsmi qeydiyyat haqqı 11 manat (AZN) təşkil edir və qeydiyyatdan əvvəl əvvəlcədən ödənilməlidir. Xarici hüquqi şəxsin nümayəndəlik və filiallarının qeydiyyata alınmasına görə Dövlət rüsumu 220 manat (AZN) təşkil edir. Bununla birlikdə, nizamnamə kapitalı, şirkətin qeydiyyata alındığı gündən 3 ay ərzində, Nizamnamədə nəzərdə tutulduğu təqdirdə ödənilməlidir.
Bütün bu sənədlər Vergilər Nazirliyinin Hüquqi şəxslərin qeydiyyat şöbəsinə təqdim edilməlidir.
Rəsmi qeydiyyatdan sonra, iş əməliyyatları başlamazdan əvvəl aşağıdakı praktik addımlar atılmalıdır:
- 1-ci addım: qanuni nümayəndə (direktor) üçün ASAN İmza (mobil imza) əldə etmək;
- 2-ci addım: şirkət üçün korporativ möhür almaq;
- 3-cü addım: elektron vergi sistemi vasitəsilə seçilmiş banka vergi sertifikatının surətini təqdim etdikdən sonra bank hesabının açılması;
- 4-cü addım: əmək müqaviləsi bildirişlərinin dövlət reyestrində qanuni nümayəndənin (direktorun) əmək müqaviləsinin qeydiyyatı.
Korporativ / kommersiya və iflas vəkilləri ilə təklif edirik:
- Hüquqi şəxslərin yaradılması, Azərbaycanda şirkətlərin qeydiyyatı, həm şirkət, həm də fiziki şəxs üçün bank hesablarının açılması;
- Şirkət Nizamnaməsinin (assosiasiya Nizamnaməsinin) və əsasnamələrin hazırlanması;
- Filial və nümayəndəliklərin yaradılması və qeydiyyatı;
- Etik və uyğunluq kodekslərinin hazırlanması, inkişafı və tətbiqi;
- İşçilər və direktorlar üçün əmək müqavilələrinin hazırlanması;
- Azərbaycanda biznes və ya şirkətin hüquqi və vergi ekspertizas
- Birləşmə və satınalmalar, yenidənqurma (yenidənqurma), spin-offun formalaşması;
- Azərbaycanda şirkətlərin ləğvi, iflas və müflisləşmə məsələləri üzrə məsləhətləşmə və bu icraat zamanı şirkətlərin və səhmdarların maraqlarının təmsil olunması;
- Kreditorların və ya borcluların hüquq və qanuni mənafelərini qorumaq üçün müflisləşmə vəziyyəti və ləğvetmə prosesi ilə əlaqəli ümumi hüquqi məsləhət və xidmətlər;
- İflas prosesində aktivlərin idarə edilməsi;
- Səhm əməliyyatları, səhmlərin köçürülməsi, səhmdarlarla müqavilələr, investisiya müqavilələri, Azərbaycandakı Müştərək Müəssisələr və ya birgə müəssisələr haqqında Beynəlxalq Müqavilələr, habelə hüquqi və vergi məsləhətləri;
- İflasla əlaqəli yenidənqurma və canlanma;
- Fəaliyyətin ləğvi və ləğvi.